Nasz klient firma SnowShow napędzana przez Alpejskie słońce, od lat specjalizująca się w organizowaniu zimowych i letnich wyjazdów turystycznych dla różnych kategorii wiekowych, oraz największego poza granicami kraju festiwalu SnowShow Music Fest, poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klienta zarówno mailowo jak i telefonicznie
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla klientów
- Obsługa systemu rezerwacyjnego
- Rozpatrywanie skarg i reklamacji zgodnie z przyjętymi wytycznymi
- Wsparcie w przygotowaniach do wyjazdów w zakresie; wprowadzania danych do aplikacji wyjazdowych, przygotowywania i pakowania materiałów i sprzętów dla kadry wyjazdowej
- Wsparcie lub prowadzenie realizacji dodatkowych projektów np. szkoła pilotów, wydarzenia marketingowe
- Wsparcie działań marketingowych
- Wykonywanie prac administracyjnych; tworzenie list i zestawień, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Profil:
Kandydat na to stanowisko powinien posiadać doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność nawiązywania długotrwałych i dobrych relacji z klientami. Ważna również jest samodzielność, umiejętność planowania swojej pracy oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, daj nam znać:
+48 518-295-307
nina.nalazek@wyzszepietrohr.pl