Customer Service Manager

Miejsce: Warszawa
Firma: CityMox
Forma zatrudnienia: B2B
Termin zatrudnienia:

Jednym z naszych klientów jest firma CITYMOX, która oferuje usługi ekspresowej dostawy przesyłek w Warszawie i Wrocławiu. Firma specjalizuje się w przesyłkach e-commercowych i spożywczych, dostarczając spersonalizowane rozwiązania planowania dostaw. CityMox nie sprzedaje logistyki, ale pomaga swoim klientom podejmować decyzje zakupowe.

Firma wyróżnia się nowoczesną technologią oraz nowoczesnymi rozwiązaniami logistycznymi, które ułatwiają śledzenie przesyłek.

Właśnie dla nich poszukujemy managera z doświadczeniem w branży.

 

Zakres obowiązków:

  • Legendarna obsługa klienta, zapewniająca szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów i doskonałą jakość w obsłudze
  • Koordynacja działań związanych z procesami obsługi klientów
  • Zarządzanie procesami obsługi klientów biznesowych oraz indywidualnych
  • Tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów i dostarczanie wartości z usług firmy
  • Koordynacja procesów dystrybucji i sprzedaży usług

 

Profil:

Kandydat na to stanowisko powinien posiadać doświadczenie w pracy z klientami, doskonałe umiejętności interpersonalne, skuteczność komunikacyjną oraz dbałość o szczegóły w obsłudze klienta. Zależy nam również na umiejętności rozwiązywania problemów i koordynowania pracy zespołu.

 

Firma oferuje:

Pracę w nowoczesnej firmie, która wprowadza na rynek usługę Same Day Delivery, oraz skupia się na atrakcyjnych doświadczeniach zakupowych. Partnerstwo w relacji oraz współpracę opartą o B2B, atrakcyjny system premiowy.

 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, daj nam znać:
+48 518-295-307

nina.nalazek@wyzszepietrohr.pl

Aplikuj teraz

Aplikacja wyłączona